dundendır deniyorum cıldırcam artık yardım edın
hesabımı 20 günün ardından açtım normalde silmştim (ondan olabilir mi bilmiyorrm) 50 kere girdim yine kabul etmedi selfie attım onu bile kabul etmedi ya vasat bi sey napmam lazım
dundendır deniyorum cıldırcam artık yardım edın
hesabımı 20 günün ardından açtım normalde silmştim (ondan olabilir mi bilmiyorrm) 50 kere girdim yine kabul etmedi selfie attım onu bile kabul etmedi ya vasat bi sey napmam lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
şifre sıfırla
Ikisi farklı değil mi ya ben mi yanlış hatırlıyorum, iki faktörlü de bi qr kod uygulaması kullanıp kod olman lazım diye hatırlıyorum
hayır ben yedek kod kullanıyodum cunku uygulama kullandıgımda giriş yapmıyodu 20 günün ardından sildigim hesabı geri açtım yedek kod kabul etmiyo devredışı kalmış olabilir dediler
Sildiyseniz , dilediğiniz kadar deneyin olmaz. Hesap deaktif olmuş.. kimse kurtaramaz
neden ama ya
Siz hesabı sili seçtiğinizde , bu değişkliği 24 saat içinde geri almazsanız sistem hesabı deaktif kullanılamaz olarak işaretler. 20 gün kadar böyle kalır oda yasal merciler için sizin için değil. En sonunda veritabanından tamamıyla silinir. İşte siz bu süreçte dilediğiiniz şifreyi deneyin olmaz.
10 gün kapatıp tekrar açtığım oldu
yedek kod girdiğimde kabul ediyodu şimdi ne değişti ki 24 saat değildi
Demekki onuda sadece belli sayıda yapabilyormuşsunuz. O hakkınızda dolmuş..
Yedek kodları daha önceden kullandı isen kabul etmez
hayır kullanmadım kalmıştı öyle kaydetmişim hatta bi dahada açmadım
dün giriş yapiyim dedim kabul etmedi
Cokmu gerekli
Ss at ne yazıyor
yanlış kod tekrar dene diyo
selfiedede kabul edilmedi tekrar çek diyo ingilizce halinde
20 gün olduğuna emin misin peki
17 gün nerdeyse 20 olcakmış
Belki o cihaz spamlanmistir farklı cihazdan dene
pcden girdim yine yok olmuyo