The Last Of Us 2 Oynadınız mı veya izlediniz mi?

The last of us part 2 - 2020 yılında çıktı ve hem iyi hem kötü eleştiriler aldı. Benim sistemim iyi olmadığı için oynama şansım olmadı ama güzel bir kanaldan baştan sona izledim. İlk oyuna göre 2. oyun biraz daha hırs ve nefret üzerine kuruluydu. Naughty Dog ekibi bayağı ağır eleştiriler almıştı.

Ölüm tehditleri vb bir çok şey yaşanıldı naughty dog tarafında. Aşırı bağ kurmak maalesef bu tarz tatsız şeyleri beraberinde getiriyor.

Soru Şu;

İlk oyundan beridir ellie'yi görüyoruz. İlk oyunda (2013) 2. oyunda (2020) Hem joel hem ellie'ye bağlanan bir çok kişi oldu. Fakat Neden 2. oyunda başka kişilerin perspektifleri benimsenmedi?

Mesela Abby'nin başına gelenler? Siz Abby'nin yerinde olsanız ve başınıza böyle bir şey gelse, arkanızı dönüp gidecekmiydiniz? Yoksa görmezden mi gelecektiniz?

Ben Ellie'nin haklı bulunduğu kadar Abby'nin de haklı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bir insanın başına böyle bir şey gelse peşini bırakmamalıdır. En basit örnek kendinizi abby'nin yerine koyun. Ne hissederdiniz?

The Last Of Us 2 Oynadınız mı veya izlediniz mi?
Cevapla