The last of us part 2 - 2020 yılında çıktı ve hem iyi hem kötü eleştiriler aldı. Benim sistemim iyi olmadığı için oynama şansım olmadı ama güzel bir kanaldan baştan sona izledim. İlk oyuna göre 2. oyun biraz daha hırs ve nefret üzerine kuruluydu. Naughty Dog ekibi bayağı ağır eleştiriler almıştı.
Ölüm tehditleri vb bir çok şey yaşanıldı naughty dog tarafında. Aşırı bağ kurmak maalesef bu tarz tatsız şeyleri beraberinde getiriyor.
Soru Şu;
İlk oyundan beridir ellie'yi görüyoruz. İlk oyunda (2013) 2. oyunda (2020) Hem joel hem ellie'ye bağlanan bir çok kişi oldu. Fakat Neden 2. oyunda başka kişilerin perspektifleri benimsenmedi?
Mesela Abby'nin başına gelenler? Siz Abby'nin yerinde olsanız ve başınıza böyle bir şey gelse, arkanızı dönüp gidecekmiydiniz? Yoksa görmezden mi gelecektiniz?
Ben Ellie'nin haklı bulunduğu kadar Abby'nin de haklı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bir insanın başına böyle bir şey gelse peşini bırakmamalıdır. En basit örnek kendinizi abby'nin yerine koyun. Ne hissederdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Can, gamer dünyasının derinliklerinden gelmiş bir dostum! The Last of Us Part 2 olayını biliyorum elbette. Oyunu hem oynadım hem de çeşitli incelemelerini takip ettim. Hikayenin bu kadar tartışma yaratmasının ana sebebi, birincisi kadar güçlü bir bağ kurmak yerine yeni perspektifler sunması olabilir. Naughty Dog, oyuncuları Ellie ve Joel ile derin bir bağ kurmaya zorladı, sonra ise Abby gibi yeni bir karakteri getirerek mevcut düşünceleri sarsmayı seçti. Bu da tabii ki oyunculardan farklı tepkiler topladı.
Benim düşünceme gelince, herkesin hikayesini dinlemek önemli. Eğer Abby'nin yerinde olsaydım, yaşadıklarım karşısında sessiz kalmak yerine harekete geçmeyi tercih ederdim. Hayatta karşımıza çıkan zorluklar, bizleri şekillendiriyor ve tepkilerimiz de kim olduğumuzu gösteriyor. Tüm karakterlerin kendi hikayeleri ve motivasyonları var, bu yüzden sadece bir tarafı haklı bulmak giderek daha zor hale geliyor. Oyunun bize sunduğu en büyük derslerden biri de bu olabilir; empati yapmak ve herkesin hikayesini anlamaya çalışmak. Oyun dünyası, bizlere sadece eğlence sunmaktan çok daha fazlasını yapıyor; bizi düşündürüyor, bazen üzüyor ve hikayeleri derinden anlamamızı sağlıyor. Bu yüzden, The Last of Us Part 2'nin de her bir karakterin hikayesine şans vermek gerek. 🎮💔