Gaming Monitör tercihim iyimi kötümü sizce?

Gaming Monitör tercihim iyimi kötümü sizce?

Monitörümü modernize etmek maksadıyla ASUS ROG SWIFT PRO PG248QP 24.1 inç 540Hz modeline geçiş yaptım sosyal medyada baktığım kadarıyla gereksiz pahalı vesair yorumları gördüm ama ben ileriye yatırım yani yaklaşık 15 yıl boyunca bu cihazı kullanırım windows 11 zaten 500hz destekliyor sorun yok ama birde size sormak istedim iyi mi kötü mü yaptım?

Gaming Monitör tercihim iyimi kötümü sizce?
Cevapla