Dragon’s Dogma 2 mi, Rise of the Ronin mi?

Taze çıkan bu iki oyundan hangisi sizin favoriniz oldu? DD2 henüz girmedim ama oynayanlar çok iyi yorum yapmıyor. Buglar var, fps desen zaten çok düşük. Rise of the Ronin diğer yandan belki bir Ghost of the Tsushima değil ama ilk 2 saatte verdiği oynanıştan büyük keyif aldım. Güzel yapmışlar. Kaliteli bir samurai hikayesi.
Dragon’s Dogma 2 mi, Rise of the Ronin mi?
Dragon’s Dogma 2 mi, Rise of the Ronin mi?
Cevapla