Güncellemeler
+1 yıl
@çilektadındas


Game Of Thrones başkaydı be. Her ne kadar kötü bitmiş olsa da geriye kalan sezonları çok güzeldi. House of Dragon da belki zamanla öyle olur ama bilemiyorum.
House of dragondan ümitliyim ya iyi olur gibime geliyor
GOT derim House of the dragon olayları eksik ve kopuk.
Katılıyorum
Cevap
2Cevap
House of Dragon böyle giderse Game of Thrones'i ikiye katlar.
Neden knk
Gamze of thrones tabi ki
Game of thrones çok kan vs var ya :/
Çok gerçekçi bence ya
Hiçbiri
@cilektadındas
@Cilektadındas jsjdjdjdjd
?
Birisini eklemeye çalıştım
Ha anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar