Birisi vahşi batının en iyi silahşor kovboyu, diğeri bir tanrı...


Birisi vahşi batının en iyi silahşor kovboyu, diğeri bir tanrı...


Tip olarak ikisi de değil. Kişilik ise 2. Yi oyunu oynamadığım ve izleyesim gelmediğinden tanımam (tahminimce gene serseri gibidir), kratos ta sert biri gözümde
Kovboy olan kötü ama vicdan yüzünden iyi birine dönüşüyor, Arthur Morgan
İşte dediğim o ama sonu iyiymiş
Çevresindeki herkes ona sen iyi bir adamsın Mr. Morgan diye hitap ettikçe o bunu kabullenemiyor ilk başta hayır neler yaptığımı bilemezsiniz diyor ama zamanla kendiside anlıyor iyiliklerini ve tüberküloz hastalığından dolayı güneşin doğumunu izlerken huzur içinde ölüyor 😢
Spoi yedim ama şimdi olmadı 😂 en azından huzurlu o yeterli..
Spoi yesen nolcak oynıcakmıydın 😀
Belli olmaz alırım indirimde belki 😂 o veya cp2077
ah ulan be söylemeseydim keşke
bak bunlar benim rdr2 de çektiğim fotolar
https://hizliresim.com/a5qdfbr
https://hizliresim.com/f12sfx3
Olsun ya sorun değil dldld ben bazen spoilerden merak edip başlıyorum. Mesela onu ölümle yüzleştiren neydi gibi sorular 😂
İlerde belki almazsam izlerim veya alırsam oynarım bu sebebide ekleyerek hem baş yapıt hem görsel olsun detayları olsun güzel
Zzten imdb top 250 oyun arasında 1. sırada hem başyapıt, hem hikaye hemde görsel açıdan ayrıca detayların ardı arkası bitmiyor, ben oyunu 3. kez oynuyorum ve hala ilk kez gördüğüm detaylarla karşılaşıyorum, sanki gerçekten yaşayan bir dünyanın içindeymişim gibi, ya en güzelide diğer hiç bir oyunda görmediğim npc ler, oyundaki diğer insanlar boş değiller her birinin kendi hayatları var, zaten vikipediada okuduğuma göre oyunda hiç bir vasfı olmayan yolda yürüyen npc ler için bile en az 80 sayfalık rol ve hayat yazılmış, işlerini yapıyorlar, mola veriyorlar, yemeğe gidiyorlar, akşam içki içmeye gidiyorlar, yani detay diyorsan RDR 2 seni tatminden ötesine götürür, ya oyunu çözmek için aylarını harcamalısın çünkü gerçekten bitmiyor, bu arada karakterimiz Arthur Morgan çok acıklı ve kötü bir geçmişi var bunu oyunu oynarken çok güzel lanse ediyor kendisiyle çatışarak zaten iyiliği seçiyor vicdan yapıyor ama hastalıktan ölüyor işte, tabi yıl 1899 o zamanlar tüberküloza tedavi yok
Evet o dünya detayını duymuştum bende ceset çürümesi falan çoğu oyunda olmayan detaylar ve mesela aniden bu tarz şeyler görünce aşırı keyif veriyor ya 😂 Güzel bir açıklama olmuş teşekkür ederim. Bazen böyle uzun oyunlar çok iyi oluyor teori yazmalı falan. Mesela npc'ler dediğin detay araştırmaya da değer karakterle bağlantılı olanlar en azından.
Zamanında çok düşündüm alıp almamayı oyunu da fikrim değişti gibi lflfşf Şu ara oynadığım oyundan biraz sıkılmaya başladım indirim gelse de baksam yeni oyunlara 😂
ya yanlış anlamazsan özelden sana oyundan bahsetsem rdr2 hayranıyımda ben sjsdj
Kdkdl farkettim, kaç saat oynadın rdr2 yi
Çok saat 😀 3 kere bitirdim 4. ye başlayabilirim
Epicten veya steamdan almadın o zaman 😁 yan etkinliklerle 100 saat diyor birazda dolaşşan falan 500 saat bence 😂
Ya burdan anlatmim mesaj atim noooğğluuur
Steamdan aldım, sonra epicten de aldım ama epicten devam ettim
Bu arada oyunun ana hikayesi ve yan görevler dahil maksimum %87 sini tamamlayabildim, diğer yan görevleri etkinlikleri vs. bulamadım ya sen düşün, çok geniş bir dünyası var, zaten %87 lik kısmı farklı bir kayıt yaptım, baştan başladım onuda ayrı kaydettim boşa gitmesin diğeri diye, her akşam oynuyorum, detaylı bilgi istiyorsan dediğim gibi burada cevap yazmak yerine dm den anlatabilirim ya da çektiğim fotilerden gösterebilirim, bu bir dm düşürme taktiği değil yanlış anlama erkek olsanda dm gel derdim jsdjsj
Gjbjbm çok fazla yürüyen insanla karşılaşınca korkar oluyor insan
Not alsan aslında sonra yt den veya netten konumuna baksan tamamlarsın bence ara sıra hint iyi olur teori için 😁
İnternetten baktıklarım oldu yaptıklarım da oldu ama sonra denk gelirse yaparım diye düşündüm hep, akşam eve gidince oynayayım canım çekti bak yine djjdjd bu arada sende haklısın daha ısrar etmicem 🙏🏻
Benim gibisine göre bu tür karşılaştırmalar hep zor olmuştur ama savaş tanrısı Kratos'un çekiciliği bambaşka bir seviyede! Adam hem tanrıları alt ediyor hem de o kaslar, o karizma... Vahşi batının kovboyu kesinlikle çekici ama Kratos'un eline su dökemez. 💪🎮 Kratos, düşmanlarını yok ederken bile bir stil sahibi!
Cevap
2Cevap
Arthur Morgan diyorum
Kralsın
Arthur aynı Bi seviye
Diğerini bilmiyorum o yüzden Kratos
Arthur Morgan
🤠 bu
Hiç değilse insan kdkck
insan severim 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar