
Gerçekte oynaya oynaya rüyanızda bile oynadığınız oyunlar var mı? 😅

Gerçekte oynaya oynaya rüyanızda bile oynadığınız oyunlar var mı? 😅
Rüyam da gördüğüm oyunlar oldu evet, Assassin's Creed 2 oyununa ilk başladığımda oyunu 2-3 gündür rüyasını gördüm ve bir de bedensel yürüme engelli olmamdan dolayı tutunarak yürümene bayağı yardımcı oldu özellikle de o tırmanış özelliği resmen benim içime geçmiş gibi hissediyorum, yani o oyundan bazı özellikler kaptım sanırım 😂
Warrock vardı kanka 2007 den beri oynuyorum ara ara 😂
Bir ara Pubg mobile çok oynadığım zaman görüyordum.
Teşekkürler Sem ✨️
Cevap
10Cevap
genelde görmem. bir kaç kez gördüm sadece
Evet var tümgün oynayınca gecebuyrken kendimi oyunda sandım oluyor ateş ediyom ailem. öyle diyor
Gta 5 😄 trevor olup etrafa ateş açmak çok iyi
Evet, Gta V oyununa sardığım dönemler çok görüyordum.
Kesin olmuştur ama şu an net bir örnek gelmiyor aklıma😂 Tahminen gta falandır
Red Dead Redemption 2'yi oynadığım zaman oluyordu.
Bazen GTA atıyorum bende
Ben. genelde uçarım jsjsj
Hayatımı görüyorum bence yeter.
Eskiden görmüşlüğüm var brom
GTA 5 😅
Hmm evet ya otobüs oyunu vardı ismini unuttum :)
İkisinden biri işte :)
yok hiç olmadı
Hayır yok
Pes 2021
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?