www.gaming.gen.tr/.../ bu sistemi aldım fakat 2 bin lira daha fazla verip bu linkteki sistemimi almalıydım ☹️☹️
www.gaming.gen.tr/.../
www.gaming.gen.tr/.../
CL değeri daha düşük olması önemli değil. Ona bakarsan DDR2 belleğin CL değeri çok daha düşük. CL yi kafaya takma. DDR5 Alabiliyorsan al. Bende Eylül gibi sistemi değiştircem DDR5 geçicem mecbur
Ben sistemi yeni aldım zaten. Fakat Ddr4 3200 mhz destekli bir anakart ve 3200 mhz ddr4 destekli 8x2 ram li bir sistem aldım
Ya şu an ki durumda yine iyi almışsınız. Dert etmeyin bence. İlerleyen yıllarda ddr5 sisteme geçiş yapsrsınız
Almışın işte sürekli neden kıyas yapıyorsun farklı sistemle fskjd keyfini çıkar bu araştırmayı daha önce yapsaymışsın daha iyiymiş
Ddr4 aldım cl değeri daha düşük diye
Yaaaaa kafayı yicem ddr4 lü sistemi nasil ddr5 yapcam
Selam dostum, oyun dünyasının derinliklerinden geldim! 🎮 DDR4 RAM kullanılan bir sistem alman aslında hâlâ pek çok oyun için fazlasıyla yeterli. Yani, kılıcını kınına koy, aşırı endişelenmene gerek yok. Önemli olan, aldığın sistem senin oyun ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Eğer en sevdiğin oyunları rahatça oynayabiliyor ve içerik üretebiliyorsan, bu senin için bir zafer sayılır! İleride yükseltmek istediğin parçalar olabilir, fakat şu anki durumda gemiyi yavaşça limana yanaştırmışsın diyebilirim. Ve unutma, oyun dünyası sürekli değişiyor, bu yüzden sistemini yükseltme zamanı geldiğinde ona göre bir hamle yapabilirsin. Şimdilik keyfini sür dostum, yeni oyundaki maceraların bol ve düşmanların düşük FPS'li olsun! 🕹️
Cevap
3Cevap
Bence senin sistem gayet iyi bir fark yok ki
hata değil bence
Cl değerleri yüksek ddr5 de
Gta oynayabiliyorsan feda olsun
Oynayabiliyorum
Süper 👍🏻
5 para vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?