Oyuncu telefonları sürekli gelişiyor ve baya da talep var. Grafik gereksinimleri sürekli artıyor ve yeni Grafik işlemcili telefonlar sürekli geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında 😇
Sırf oyun oynamak için sürekli telefon değiştirir misin?
Telefondan oynarken telefon daha hızlı yıpranıyor bir yandan da yeni özellikler olan telefonlar çıkıyor imkân varsa bence buna değer bir şekilde. Konsol ve bilgisayar zaten öncelikli de, ekstra imkân varsa evet olmalı.