Sıra tabanlı oyunlardan pek hazzetmezdim ama son dönemlerde büyük keyif alıyorum. Anime izler gibi keyfini çıkarıyorsun şayet kaliteliyse. Şu an oynadığım The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel bunlardan bitanesi. Trailer kısmını bitirdim ve şimdiden hikayeyi merak ediyorum. Çok güzel yapmışlar.
Eskiden sevmeyip sonradan keyif aldığınız oyunlar neler?
Oyun oynamak benlik değil ya FIFA felan sarıyor sadece oda arkadaş olmadan biryere Kadar xboxum vardı tüm oyunlara el attım ben oynayici değil izleyici olmam gerekiyor buglar felan direkt soğuttu beni oyun sektöründen