Gamer Oyun oynarken rahat ve huzurlu olabiliyor musunuz? FiqHtShoT Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Oyun oynarken rahat ve huzurlu olabiliyor musunuz 🤔#Gamer Güncellemeler+1 yıl Süper soru için teşekkürler @Esra_bayram @Nursenakarakılıç ve @elifycdg ablam 😊😊🥳🥳 Oyun oynarken rahat ve huzurlu olabiliyor musunuz? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Evet olurum 1 0 Yorumla
Menethil Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Her daim. Arada bossla it dalaşına girsek de genelde sakinim 😂😂 2 0 Yorumla
Epoch Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 52% +1 yıl Oyuna bağlı. Şimdi hala bf oynuyorum. 32 vs 32 olay bende bitmiyo ki. Baktım olmuyo oyun sniper alırım diğer sniperları falan avlarım ahahah 😂 benim sniper aldığım mapta başka bi sniper barınamaz. 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ortam ne kadar konfor sağlarsa sağlasın oyunun verdiği bir stres oluyor insanda ister istemez.. 1 0 Yorumla
demirg Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Ah be çocuktan rahat olsa olacaz da olamıyoruz maalesef :) 1 0 Yorumla
karanlikdunyam_ Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Sakin olmaya çalışırım ama istemsizce heyecanlanıyor ve asabileşiyorinsan... 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 651 cevap paylaştı. Bende huzur olmaz ben her zaman yarı panik ve temkinli halde oyuu idare ederim. 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Bacaklar türkiyenin geleceğin den parlak. 2 1 Yorumla FiqHtShoT +1 yıl 😂😂 Yorumla
KilimciveKöroğlu Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Olmaz mı abi geldim işten şimdi RDR 2 akar :D 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet olurum
Her daim. Arada bossla it dalaşına girsek de genelde sakinim 😂😂
Oyuna bağlı. Şimdi hala bf oynuyorum. 32 vs 32 olay bende bitmiyo ki. Baktım olmuyo oyun sniper alırım diğer sniperları falan avlarım ahahah 😂 benim sniper aldığım mapta başka bi sniper barınamaz.
Ortam ne kadar konfor sağlarsa sağlasın oyunun verdiği bir stres oluyor insanda ister istemez..
Ah be çocuktan rahat olsa olacaz da olamıyoruz maalesef :)
Sakin olmaya çalışırım ama istemsizce heyecanlanıyor ve asabileşiyor
insan...
Bende huzur olmaz ben her zaman yarı panik ve temkinli halde oyuu idare ederim.
Bacaklar türkiyenin geleceğin den parlak.
😂😂
En huzurlu olduğum yer
Çocuk salarsa evet :/
Huzurlu değil sinirli olurum
Olmaz mı abi geldim işten şimdi RDR 2 akar :D
Evet
Evet oluyorum
Evet