Satın aldıklarım arasında beğenmediklerim var elbette ama gerçekten pişman olduğum oyun Gollum oldu. Erken siparişten almıştım birde yüzüklerin efendisini konu alan oyun diye 🤦♀️🤦♀️ Ver o 1100 liramı geri Sony!
Satın aldığına en çok pişman olduğun oyun hangisi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Assassin's Creed Unity Arno güzel tırmanıyor ama dövüş konusunda çok etkisiz bir karakter kendini koruyamıyor
bir tane oyun vardı adını unuttum arkadaşla oynarız diye almıştım kaldı öyle
Crysis serisini steam den almıştım daha oynamadan remastered halleri geldi 😂 remastered olanları aldım daha iyi
Oyunun adını bile ilk defa duydum. Muhtemelen hayal kırıklığı olan oyunlardan birisi.
Batan firmanın oyununu almışım lförlr 3 saatcik oynadık sadece. Dahasına fırsat olmayacak galiba..
Oyuna para vermem ki.
Hiç oyun satın almadım
Kedili oyun
Ben çok sevmiştim onu yaa. Tatlıydı
Hogwarts Legacy
Batman arkham origins. Buglarıyla delirdim çünkü..