Satın aldığına en çok pişman olduğun oyun hangisi?

Satın aldıklarım arasında beğenmediklerim var elbette ama gerçekten pişman olduğum oyun Gollum oldu. Erken siparişten almıştım birde yüzüklerin efendisini konu alan oyun diye 🤦‍♀️🤦‍♀️ Ver o 1100 liramı geri Sony!
Satın aldığına en çok pişman olduğun oyun hangisi?
Satın aldığına en çok pişman olduğun oyun hangisi?
Cevapla