
Korku oyunlarında sizi en çok korkutan karakter kimdi 🤔
#Gamer

Korku oyunlarında sizi en çok korkutan karakter kimdi 🤔
#Gamer
Küçüklüğümden bi tramvam var.
Darksouls 2 de bi sandığı açmaya çalışırken, sandık beni yemişti. O gün bu gündür sandıkları açarken altıma s1çıyorum.
Cevap
8Cevap
korkmam ben.
Oynadığım tek korku oyunu aynı zamanda beni altıma ettiren de tek korku oyunu Outlast. Gerisi hikaye.
Oyuna gerek yok hayatımızda korkunç insan çok ahaha
Korkmam da, yeğenlerim ile Granni ve Evil Nun oynarken yaratıklar birden ortaya çıkınca Bismillah çekiyorduk 😂
Resident evil 7 de bi adam vardı ölmüyordu bi türlü o korkutucydu
R. e'de (7) Mia beni korkutuyordu🙂
Öyle hatırladığım bir karakter yok
Silent hill deki pyramid head 😁😁
Öyle bir karakter yok
outlasttaki şişko adam dişleri görünen kel
Turok
Granny olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?