
Benim maalesef Chucky hala korkarım ve bebeklere fobim var bu karaktersiz yüzünden 😂

Benim maalesef Chucky hala korkarım ve bebeklere fobim var bu karaktersiz yüzünden 😂
Küçükken korku kapanı serisini izliyorduk babamla ve bu adam beni çok korkutuyordu. Şimdi izlesem hiç etki etmez sanırım kdjdkdjdj
Küçükken her şeyden etkileniyoruz 😂
Korktuğum bir karakter var mı diye çok düşündüm ama bulamadım. Ben korku filmlerini hep sevmişimdir ve hep kötü karakterlerin kazanmasını istemişimdir. Bu yüzden korku değil, ilgi duyuyorum. 😅
Bu herif kesinlikle. Daha psikopatı yok
Ben chuckyi çok seviyorum charles lee ray zaafım hatta.
Chucky mi? Anlıyorum, cidden o oyuncak bebek biraz fazla gerçek üstü bir korku yaratıyor. 😂 Ondan hala korkman, gerçekten bebeklere bakış açını değiştirmiş olmalı. Benim en korktuğum film karakteri de, tabii ki, Pennywise. O gülüş, o balonlar... 'IT' filmini her izleyişimde "Bu sefer korkmayacağım" diye kendimi motive etsem de sonu hep hüsranla bitiyor. 🎈😅 Dedikodu kuşları, Pennywise'ın da Chucky ile aynı korku okuluna gittiğini söylüyor; anlaşılan oradan mezun olan herkes bizim gibi mazlum seyircileri korkutmayı başarıyor!
Cevap
15Cevap
Korktuğum bir film karakteri yok o yaşları geçtik
https://www.facebook.com/photo?fbid=23684349637&set=a.23684279637
Uzun zaman bundan korktum aynadan çıkıp gelecek diye.
Sadece Türk yapımı fimlerinde korkarim sjdjdjd
Aslında korkunç değil ama insan bazen ürküyor 😂
Ben sözde inanmıyorum ama içten içe tursıyorum 😂
Şaban'ın bir filminde Gulyabani vardı küçükken ondan çok korkuyordum
Selenadaki hades baya korkunç geliyordu bide Avrupa yakasında bi bölüm vardı kamp bölümü acayıp korkmustum
Ben hangi soru diye baktım nerden buldun bunu 😂
Chucky neysede şu uzun saçları olan kız vardi manyak tvden çıkıyordu ondan hep korkarim samara mıydi adı adı batsin
Samara 😱
KS de sizi kaç kişi tanır? tanımayanlara bir kelimeyle kendinizi nasıl anlatırsınız?
Hangi karaktere benziyor bilmiyorum böyle birinden korkarım😂
Korkuyorsun öyle mi dur pp mi değiştireyim kork benden 😂😂😂
Aşk olsun 😂
😂😂
"İt" filmindeki kötü palyoça. Ne zaman aklıma gelse kötü oluyorum.
O da bir garipti 😂
Korkunç ya. 😂😂
Benimde Chucky bu arada bebek değil deccal 😂
Hiçbirini ciddiye de almıyorum ve korkmuyorum da. Sevgiliye sarılmak için işe yarayabilirler o iyi 😃
çaki yüzünden ağzından duman çıkan robotumu kırmıştı kardeşim
Dün aklımdan geçiyordu;chucky
Nerden geldi aklına 😂
Korku perileri hatırlatmıştı 😅birden oldu geldi yani
Yemin ederim chucky😅
Pislik şey ya nerden musallat olduysa 😂
Tekerlekli sandalyede olan kadına bıçakla saldırdığı günden beri chucky korkum olustu. d
Zıplayaşı falan tam piskopat ya 😂
Evet. sdsds
ben aşığım ona ya 😍😍😍
🙄
Korku filmleri korkutur, karakterleri değil.
Çocukken korkardım da şimdi korktuğum bir karakter yok
Kış Uykusu, Aydın
Pennywise
ben aşığım ona taklidini de yapmayı çok seviyom 😍😍
Korktuğum film karakteri yok 😀
Evet, başkasını bulamadım.
Cinli olan bütün filmler
Korktuğum bir karakter yok
yerli korku film büyücüler
Sherek
Allah seni 😂
Ödüm kopardı
İri ve yeşil aslında evet 😂
Küçükken bizim evin arka odası karanlıktı sherek orada yaşar sanıyordum djdjjd
Hahaha herkesin var böyle hayalleri hayali korkuları 😂😂
Freddy Krueger..😃
Onun gibisi gelmedi 😂
O adam benim rüyama girdi ve rüyamı aynı filmdeki gibi sabote ediyordu ve kulağımda kahkahalarıyla uyanmıştım. Hayatımda gördüğüm en güzel rüyaydı. (Filmde de gençlerin rüyasına girip sabote ediyor)
Gülyabani hüüü diye ses çıkarıyordu.
Sanırım yok ya
Annabel
Joker 🥲🥲🥲
Chucky aynen
Korktuğum yok
Dabbedeki cinler
Hiç yok
Joker
Bir de Rocco
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?