
Bu oyunu belkı biliyorsunuzdur eskı sevgilim oynayamadıgım için hakeret edıp oynamazdı onun kadar pc de iyi degıldım reflekslerimde aynı şekilde iyi değil 🫤 bılıom o gün bugündür oynamak isitiyorum ne yapabilirim? Oynamak isteyen olur mu acaba 🙏 ?

Bu oyunu belkı biliyorsunuzdur eskı sevgilim oynayamadıgım için hakeret edıp oynamazdı onun kadar pc de iyi degıldım reflekslerimde aynı şekilde iyi değil 🫤 bılıom o gün bugündür oynamak isitiyorum ne yapabilirim? Oynamak isteyen olur mu acaba 🙏 ?
Co-op oynanabiliyor mu? Yani uzaktan biriyle vs. oynanıyordur muhtemelen ama emin olamadım. yan yana oynanıyor biliyorum da bende alıyım diyorum yeğenle falan oynarım sepete ekledim kaldı öyle
Cevap
3Cevap
Oynayıp bitirmiştik bir arkadaşla. Çok güzel bir oyun. Umarım birini bulursun oynayacak, keyifli olur.
Okuzmuş.. bi uygulama vardı eşleşme yaptırıyordu. Biz 3 kişi oynarız diyip indirmiştik arkadaş gidip japon abiyle it takes oynamıştı 😂 uygulamayı aramak lazım
Senle oynayacak olan olursa ve sende varsa satın aldırtma bu arada, sayfasında sanırım pass özelliği vardı onu indirmesi yetiyor
Kız kardeşimle oynardık eskiden güzel oyundu :D
Bizde ekiple girip oynadık ama cidden oyuncusu yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?