O yüzden genellikle mikrofon açık olsa da konuşmuyorum az önce kıza konuşma dikkatim dağılıyor diye bağırdı birisi kazandığımız oyunu da verdik...
Gemide kadın olmaz kötü şans getirire geliyor sorun erkeklerde
O yüzden genellikle mikrofon açık olsa da konuşmuyorum az önce kıza konuşma dikkatim dağılıyor diye bağırdı birisi kazandığımız oyunu da verdik...
Gemide kadın olmaz kötü şans getirire geliyor sorun erkeklerde
Erkekler zaten oyunda bir kız sesi duyunca kolları bir şekilde tutmuyor ve bir de boş yere küfür argo kullanıyorlar, oyun eğlence amaçlıdır kazansan da kaybetsen de hiçbir şey olmuyor alım-satım oyunları da çok fazla artmaya başladı ve devam da ediyor
Ben böyle oyunları bıraktım Counter-strike 1.6 ve GTA5 bana yeter de artar bile ve cs de artık o kadar da küfür argo kullanılmıyor ailevi ortamlar var edenler direkt uyarı veya ban atılıyor
Cevap
9Cevap
Evet genelde öyle yaparlar
Oyunlarda kız olunca genelde onların eli ayagi degil kızların eli ayagi tutmuyor ve hep macı kaybediyoruz. Kızlar oyun oynamasın beceremiyorlar
Tek basıma en ust ranklarq Cıktım kimse olmadan ne anlatıyorsun
Sizin gibi leşler geliyor oyunun icine ediyor sonra biz kotu oynamısız gibi oluyor
Oynamayı bilmiyorsanız oynamayın
Konu bu degil kızlar gelince erkegin dikkatı dagildigi icin maci kaybetmiyorlar genelde kızlar rezalrt oynadigi icin kaybediyorlar
Troll degil diyorsun trollden beter tf girerken trollun gelemeycegini bilip ona gore oynarsın ama oynamayı bilmeyen birisi icin budw geliyor diyip tf girersin bi halt yapamaz sende olursun oda oyun hakkında bilgin olmadan konusma
Troller oyunu bilmeyenlerden daha iyi en azından karsı takıma kill verdiği icin sazan gibi atlayanları alma şansın oluyor
Komiksin her oynadigim macta kaybetsek bile takım hasarı kule hasarı hepsini ben veriyorum iyi oynamak sadece el becerisi degil aklınıda kullanman lazım
Ona bel bağlaicam tabi karsi takım 5 kisi ona bel baglamassam 4 kisi oynicaz 4v5 mi almamızı bekliyorsun macı bel baglicaksam hic gelmesin en azından yararli biri gelir onum terine😀🤦♂️
Baglamicaksam*
Genelleme yapıyorum kisisel olarak konuşmuyorum ben 4v5 te alırım ama kaybettigim zaman kotu oynadigim anlamına da gelmiyor karısınındai iyi oynuyor olma ihtimali var ya hanii? Tabi iyi olmadigini varsayarsak genelleme yapmis olcaz yani simdi genelleme mi yapiyim kisisel olarak mi konusşyim? 2turlude kızlar oynamyı bilmiyorum oynamasınlar
Bilmiyor*
Hicbir zaman oyunda mikrofonumu açmam ne kadar güzel oynasamda bi yerden sonra taşıyamazsın bosuna 5v5 oyun degil
Bi takım kaybediyorsa basitce oyuncular yüzünden kaybeder ve benimde dikkatimin dagilmadigini varsayaraak kimin yüzünden kaybettiğim belli
Tartismanda zaten mantıksız hayatında tas catlasa 2 kere oynamıssın online oyunlar gelmissin bana dikkat dqginikliginan bahsediyorsun 5 yılım oyunla geçti kime ne anlatıyorsun
Benden 5 tane olamaz zaten 4 tane demen lazım onu bile dusunememissin
Neyse
ben ömrümde hiç öyle oyunlar oynamadığım için ortamlarını da bilmiyorum 🤷🏻♀️
oyna bir kere dene
hiç çekmiyo beni bir kere kardeşim oyna oyna dedi pubg oynuyum bakim dedim onun hesabından helikopterden atladım öldüm 😂😂😂😂
😀😀😀😀 bir ölürsün iki ölürsün sağ çıkarsın kardeşin yokken aç bir de
Kızların pocket girl tripleri olmasa oyunda gayet akıcı olabiliyor...
Kız olunca oyunda heyecan yaparlar. Alışık görülmeyen bir durum.
Hiçte dolanmaz umursamam bile
Yav yavsamayi seviyorlar 😂 ben sadece CS de kız gprunce şaşırdım eskiden erkek oyunu borax
Hahha picligine yaaa😂
knk eğlencesine oynamak isterseb dc id verim oyun oynicak birilerine ihtiyacım var.
Varda gene olsun yani.
Beceriksizliğine bahane bulmuş o boş ver
Çünkü abaza bir kitle var
Hiç oyun oynamam
Derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?