Skyrim’i 4K izleyince oynayasım geliyor. Sonra diyorum bu oyun modsuz olmaz mod lazım. Mod kurmak için PC’den açmak lazım. PC ise oyunu 4K gösterecek güçte değil, onun için Pc almak lazım. Almışken de bir kere alıp tam almak lazım. Bi bakmışım gitti 100 bin lira. Böyle video mu olur? 😂
Sevdiğiniz bir oyunun 4K videolarını izleyince aklınızdan ne geçiyor?
TES VI çıksa millet TES V Skyrim ile uğraşmayacak kimse ama işte Bethesda ya tembellik yapıyor ya da yıllardır olağanüstü bir oyun hazırlıyor. Gerçi TES V için yıllardır öyle modlar yapılıyor ki TES VI çıkacak mı çıkmayacak mı artık milletin umrunda değil.
Daha oyunun orijinal hikayesini bitirmedim, mod deneye deneye 200 saat harcamışım 😂 Bence 6’ya gerek yok. Starfield’ı da yakında böyle kodlamaya başlarlarsa bi 15 yıl da o gider. Bethesda oyun yapmasa da olur.