Şu anda kendimi içten yavaşça gazlandırmak için Risk of Rain 2 oynuyorum. Sizler aynı şekilde hangi oyunlar oynuyorsunuz?

Ben arkada müziğimi açıyorum (oyunun sesini kapatıyorum direk), Doom soundtrack playlist mi dinlersin, Metal Hellsinger mi dinlersin orası size kalmış. Kendi müziğinizi paylaşabilirsiniz bu arada.

Şu anda kendimi içten yavaşça gazlandırmak için Risk of Rain 2 oynuyorum. Sizler aynı şekilde hangi oyunlar oynuyorsunuz?
Şu anda kendimi içten yavaşça gazlandırmak için Risk of Rain 2 oynuyorum. Sizler aynı şekilde hangi oyunlar oynuyorsunuz?
Cevapla