

Ben hoi4 sahalarına geri döndüm simülasyon oyunlarından sonra peki siz neler oynuyorsunuz şu sıralar?


Ben hoi4 sahalarına geri döndüm simülasyon oyunlarından sonra peki siz neler oynuyorsunuz şu sıralar?
Mobil oyunları tercih ediyorum..
ben en son secim oyunu 2 oynadım fkmsdfksmjedf
Ben de hoi4 oynuyorum sjsjssj.
Sndjmsdnsk
Kaç saatin var?
60
Senin
1000 😄
Maşallah sjsmsjs bi ara oynayalım hocam 🤣 müsait bir zamanda
Tamamdır 😄
Dc ne ekleyim
Unuttum şu an uzun zamandır DC girmedim de 😅. Buradan ekle beni özel mesajdan atarım bakınca. Şimdi anatomi çalışacağım 🙂
Eyvallah
Cevap
6Cevap
Knights of Honor II Sovereign oynuyorum şu sıralar
Marvel Spiderman
Victoria 3
böyle saçma sapan oyun oynamam herifte 16 gb ram ver 6 gb ekran kartı var cs ve pubg oynuyor bende o donanım olsa neler oynardım neler şimdiki gençliğin tek bildiği cs ve pubg
Bu saçma sapan bir oyun değil 2. Dünya savaşını anlatan bir oyun hoi4 Multi olunca başından kalkamazsin ayrıca çok detaylı bir oyun pubg cs ye benzemez bu
Hic bi sey
Hiç bir şey
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar