Şu sıralar hangi oyunları oynuyorsunuz?

N*zi Almanyasıyım
N*zi Almanyasıyım
Fabrika basarken
Fabrika basarken

Ben hoi4 sahalarına geri döndüm simülasyon oyunlarından sonra peki siz neler oynuyorsunuz şu sıralar?

Şu sıralar hangi oyunları oynuyorsunuz?
Cevapla