Oynadığınız oyunda oyuncu yoksa bırakır mıydınız?

Şu an V4 oynuyorum ama oyuncu sayısı çok az bu da canımı sıktı. 4 tane yardımcım var ama onlar da bot. Keşke konuşabilceğim birileri olsaydı oyunda. Sadece 5 tane server var içinde.
Oynadığınız oyunda oyuncu yoksa bırakır mıydınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Oynadığınız oyunda oyuncu yoksa bırakır mıydınız?
Cevapla