Evet biliyorum
Hayır bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
2010'lu yıllarda, ilkokula giderken GTA Türk'ü almak için annemle babama çok yalvarmıştım. Sonra CD cide almıştık mutluluktan havalara ucmustum. Sırf orada tofaş var diye meraktan almıştım 😃
Cevap
15Cevap
Biliyorum tabi. O versiyonlarını oynadım. O haliyle de bitirdim oyunu 😂😂
Bende devreler karıştı o zaman 😂
Epey görev yaptıydım ama 😂
Bunun birtakım elbisesi vardı. Onu giyip Bmw x5 alıp şehir turu atardım polat gibi 😂
Çok sarıyordu 😂 Sonra da karakol basardım 😂
En keyifli kısmıydı hem de 😂
Vice city indiremeyeceğime göre Gta V'te basayım karakol. Canım çekti şimdi. 😂😂
Sağol 😂😂😂
Evet geçmişte görmüştüm ama hiç oynamadım. sadece gta vice city oynadım
Duymuştum ama daha önce hiç oynamadığım oyunlar. Bu modlar direk İstanbul'da mı geçiyor? Hangi semtlerden geçiyor?
Haa saydığın bu ozelliği yanında bu oyunlar direkt İstanbulun semtlerinde ilçelerinde felan geçseydi o zaman daha ilgi çekici olurdu 😄 Ben küçükken Gta serisinin San Andreas oyununu oynardım. Günümüzde de bazen Gta 4 oyununu açıp oynuyorum. Hatta Gta 4'ün ek paketlerinden birisini bitirdim.
Bir ara konusu İstanbulla ilgili olan İstanbul Kıyamet Vakti diye bilim kurgu aksiyon karışımı online oyun oynuyordum. Anlattıklarından sonra aklıma bu oyun geldi. Orada oyun adı üstünde İstanbul'da geçiyordu. Hatta yanlış hatırlamıyorsam Eminönünde geçiyordu.
Evet biliyorum ilk oynadığım oyun gta kurtlar vadisi idi 😄
İnternet kafede az oynamadım hele tulum müziğiyle helikopteri kullanmak ayrı bir hava katıyordu
En sevdiğim oyunlardı. Görev yapmak yerine araba çalıp insanları eziyordum😅
Bilmiyorum. Oynayanları görüyorum uğraştırıcı geliyor..
Ne oynardık la dayı 😅 hepsi tozlu raflara kaldırıldı bir anıydı geldi ve geçti.
Gta vice city oynuyordum bir ara:)
Oyun delisi kuzenlerim olunca:))
Gta ile büyüdüm ama Gta kurtlar vadisini görmedim.
😅
Diziyi izlemek daha eğlenceli gibi 😎
Bi ara keşfederim 😃
Ayni degil mi la
duymuştum sadece hiç oynamadım 🙈😅
Bence oynarsan seversin 😅
bir gün oynamak lazım 😅
Kesinlikle :D
Neler oynamışız biz böyle grafiklere bak 🤣
🤣🤣
Evet oynadım da
Gta Türkü çocukluğumda çok oynamıştım
hiç bilmiyorum inan ki
Evet küçükken oynardım.
GTA Türk ilk tanıştığım bilgisayar oyunuydu. Arkadaşlarım her zaman benden helikopter bölümü geçmemi isterlerdi.
Bizim kuşağın en iyi oyunları
Muqqqqq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?