Kelimelik oyununda 2 tane rakibimden daha öndeydi puanım ama uzun süre hamle yapmayı unuttuğum için puanım önde olsa da ikisine de yenildim 😰 çok koydu, sinir oldum bu siniri nasıl hazmederim? 😰
Güncellemeler
+1 yıl
Haklıyım bence 😰
Kelimelikte hamle yapmayı unuttuğum için yenildim, bunu nasıl hazmederim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bence tekrar dene oyundan intikam al
Olabilir
Bu hayatta birçok şeyi hazmettim ki sen de bana hazmedebilirsin yapabilirsin bu büyüklüğü sen güçlü bir kadınsın seni bunları yıkamaz 😆
Teşekkürler 🤣
Rica ederim 😆😆
Bir kahve sigara yap ondan sonra mis şu iç at yatağa geçmişte ki güzel şeyleri düşün sonra yat zibar
Sigara içmiyorum
Bu yüzden gerginsin :))
Ne alaka be
Öyle öyle
Bağımlı olmaya hiç niyetim yok
Sigara dışında bağımlılığın yok mu
Yooo
Bende öyle düşünmüştüm neyse iyi geceler
İyi geceler
Oyun alt tarafı ya kasma bu kadar 😂yeni oyun aç yen de rahatla 😂
Evet ama sinir oldum işte
Bu oyun halen var mı ya vay be ne söverdim oynarken
Var 😀
Oyundan bildirim gelmiştir. Ben de unutunca geliyor yapıyorum hamlemi.
Bildirimleri kapattığım için unuttum zaten
haaa o zaman yapacak bir şey yok seni ancak seri bir galibiyet tedavi eder 🙃
:(
Ya sıkıntı yapma yapıştır bir iki tane oyun kendine gelirsin 😄😄
Çok gıcık oldummmmm 😩
Hahahha tamam anladım ben de hırslıyım da bu kadar dert etme ya oyun sonuçta 😄
Öndeydim ikisindende 😩
Olabilir yahu benim kaybettiğim farklı farklı oyunları düşününce bunlar bir şey değil doğal şeyler😄
Tamam şimdi daha iyi hissettim 🤣
Bilsem en başta söylerdim 🤣
🤣
Sinirlerine hakım olmayı ögrenelim ilk önce
Olmaz o imkansız
İmkansız diye bir şey yok
Var
Yokkk
millet karısını kumarda kaybediyor, sen bunu mu hazmedemiyorsun
😀 İşte benim üzüntülerim bu kadar 🤣
Hiç yenilmesiysen olabilir ama yenilgin daha önce varsa tartışmaya kapalı konu
Daha önce de yenildim işte o kişiye 😩
Ee niye sana dert oluyor zaten yenilmişsin bi ara gel bende yeneyim seni
😡😡
😂😂😂
😂😂😂bu oyunun en sinir tarafı o ya zaten
Evet 😰
sakinleşirsen diğer turlarda daha iyi performans gösterirsin
Oyunu gördüğüm iyi oldu uzun zamandır oynamıyordum
Hâlâ oynayan vsr mı yaa
Evet niye oynamayalım
Oynayan oynar tabi ki
İle.
öyle .
Çok eskiden oynuyodum bende
Bende eskiden bi 13 yıldır falan oynarım ama hep değil
Benim de hesabım duruyordur heralde ama neydi hatırlamıyorum 😂😂
Bazen sıkıyor siliyorum sonra özlüyorum yine yüklüyorüm
Ben unuttum yaa 6 yıl önce oynadım sanırım en son
🤞🏻🤞🏻
Görüşürüz 👋🏻
Oluyor arada yapacak bir şey yok
Bu oyunu biliyorsan oynayabiliriz istersen
Gel beni yenebilirsen yen sınırın gecsin
çok haklısın
edemezsin
Hesabın neyki vereyim eklermsin