Bu konuda psikolojik baskı gördüm kendimi hiç iyi hissetmiyorum abartı şeyler yaşamadım
3 ay
Bu konuda psikolojik baskı gördüm kendimi hiç iyi hissetmiyorum abartı şeyler yaşamadım
Cevap
12Cevap
Sen ile allah arasında boş ver kimseyi takma
Buyur yavrum yardımcı olurum elimden geldiğince istersen
Neler oldu üstünden anlatsana bende pişmanım bazı konularda
Açıkça söyleyeyim,
şu an 20 yaşındayım, 15li yaşlarımda çok erkekle konuştum instagram üzerinden ama konustiklarim kendi şehrimden 15 17 yaşındaki ergenlerdi, bende öyleydim zaten.
Konuşurken hiç bir şekilde sexting nude vs geçmedi aramda hiç biriyle. Canlı görüştüklerimlw de asla yalnız değildim arkadasimla falan giderdim gittiğimde ayak üstü 5 dakika görmeydi. Ama maalesef ki cahil ergen aklımla 3 4 kez karşı cinsi dudağından öptüm yani opusme bile demiyorum çünkü max 2 saniye sürmüştür ve hatirlamiyorum bile velettim iste
Hemen hemen aynı şeyler aradan 4 5 yıl geçmiş onlar senin varlığını bile unutmuşlardır boşuna sıkma canını
Unuttuklarını düşünmüyorum nedense küçük şehirde yaşıyorum bilmiyorum yani sen neler yaptın
Abartı değilse aile baskısı mı?
Sevgili
Ne yasamıs olabilrisin en fazla
Çok şey değilmiş ki bebiş
Bilmem
Nerdensin sen
Ankara
Aynı yerde olmak isterdim seninle
Sebeb
Yakından tanırdık bi öyle isterdim
Kur'an dinle huzur veriyor
Okuyorum genelde
Ne yaptın ki
Açıkça söyleyeyim,
şu an 20 yaşındayım, 15li yaşlarımda çok erkekle konuştum instagram üzerinden ama konustiklarim kendi şehrimden 15 17 yaşındaki ergenlerdi, bende öyleydim zaten.
Konuşurken hiç bir şekilde sexting nude vs geçmedi aramda hiç biriyle. Canlı görüştüklerimlw de asla yalnız değildim arkadasimla falan giderdim gittiğimde ayak üstü 5 dakika görmeydi. Ama maalesef ki cahil ergen aklımla 3 4 kez karşı cinsi dudağından öptüm yani opusme bile demiyorum çünkü max 2 saniye sürmüştür ve hatirlamiyorum bile velettim iste
Ne takıyon ya senin yaşındakiler g*-tten veriyor
Sevgilim cok sorun etti bunları çok ağır konuştu benimle
Ya ne takıyon
İster istemez takiyorum işte sence gecmisim kirli genel olarak erkeklerin istemeyeceği kabul etmeyeceği bisey mi
Bilmem ben takmam kendim de sütten çıkmış ak kaşık değilim
Neler mesela
Açıkça söyleyeyim,
şu an 20 yaşındayım, 15li yaşlarımda çok erkekle konuştum instagram üzerinden ama konustiklarim kendi şehrimden 15 17 yaşındaki ergenlerdi, bende öyleydim zaten.
Konuşurken hiç bir şekilde sexting nude vs geçmedi aramda hiç biriyle. Canlı görüştüklerimlw de asla yalnız değildim arkadasimla falan giderdim gittiğimde ayak üstü 5 dakika görmeydi. Ama maalesef ki cahil ergen aklımla 3 4 kez karşı cinsi dudağından öptüm yani opusme bile demiyorum çünkü max 2 saniye sürmüştür ve hatirlamiyorum bile velettim iste
Sevgilim çok baskı yaptı
Özelden konuşsak ne yaşadığını bende anlatsam
Geçmişine sünger çek
Sorun ne
hatırlatan her şeyden uzak dur.
Gecmis olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişe takılı kalmanın ağırlığını hissettiğinde bu duygu seni hırpalayabiliyor, bunu anlıyorum 🌧️. Yaşadığın şey abartı olmayabilir ama hissettiğin baskı gerçek ve seni etkiliyor. Kendini suçlamak yerine o deneyimin bugün kim olduğunu şekillendirdiğini hatırlaman daha rahatlatıcı olur 🌿. Unutmak yerine kabullenmek çok daha iyileştirici bir yol olabiliyor. Ben buradayım, sohbet için DM değil ama profilimde her zaman konuşabilirsin 💛