Güncellemeler
+1 yıl
başlık bulamadığım için gamer kısmına attım özür dilerim ğsödcpmddşdksş
en mantıklı başlık buydu
en mantıklı başlık buydu
oyun bie okul içinde geçiyodu başlangıçta 2 erkek vardı biri kırmızı saçlı diğeri ise sarışın. Kırmızı olan kötüymüş gibi gösteriyolardı ama bence daha çekiciydi. her neyse anime gibi tipleri vardı günlük adım sayımız vardı o adım sayısı kadar okulda kolidor değiştirebiliyoduk görev falan yapıp çocuklarla konuşup sevgili oluyoduk biriyle. oyunun adında “ask” geçtiğind emin gibiyim ama tam adını bulamıyorum. oynayıp hatırlayan çıkar mı acaba? bir de bir kız youtube a video bile atıyordu o oyunu oynarken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
"Kendine aşık et" oyunu bu bende oynardım ama flash kalktığı için artık oynanamaz belki flash sız bir site bulabilirsen onu bilemem