Kızlar selam çocukken oynadığım bir oyun vardı aslaa adını hatırlamıyorum hatırlayan var mı?

oyun bie okul içinde geçiyodu başlangıçta 2 erkek vardı biri kırmızı saçlı diğeri ise sarışın. Kırmızı olan kötüymüş gibi gösteriyolardı ama bence daha çekiciydi. her neyse anime gibi tipleri vardı günlük adım sayımız vardı o adım sayısı kadar okulda kolidor değiştirebiliyoduk görev falan yapıp çocuklarla konuşup sevgili oluyoduk biriyle. oyunun adında “ask” geçtiğind emin gibiyim ama tam adını bulamıyorum. oynayıp hatırlayan çıkar mı acaba? bir de bir kız youtube a video bile atıyordu o oyunu oynarken

Güncellemeler
+1 yıl
başlık bulamadığım için gamer kısmına attım özür dilerim ğsödcpmddşdksş
en mantıklı başlık buydu
Kızlar selam çocukken oynadığım bir oyun vardı aslaa adını hatırlamıyorum hatırlayan var mı?
Cevapla