Selamlar🌹🎮❤️ Güzel bir enerjiyle geldim bugün ilk çocukluk oyunumu hatırladım o sırada ne kadar benim için izi olduğunu anladım. Gamer oyuncular illa ki ilk oyununu hatırlar diye düşünüyorum. Yorumlarınızı okuyor olacağım merak ediyorum açıkçası
Mario olsa gerek. Başka oyunları da hatırlıyorum ama isminin ne olduğuna bakamam şu an. Bildiğin, klasik atari oyunları. Bizde atari olmadan önce kuzenimin evinde PlayStation gibi bir şey oynardık. İyiydi.
4 yaşlarımda ilk hangi oyunu oynadığımı hatırlamıyorum ama ilk oynadıklarımı hatırlıyorum yani 1. yok hafızada :D Global diye bir savaş oyunu vardı 2004-2005 zamanlarında Global ve bir tane NFS oyunu oynardım sonra 2005 de çok büyük hata yaptım abimden Knight Online görerek oyuna başladım 5 yaşında Knighta mı başlanır :D başından kalkmaz olduk senelerce hala oynarım arada.
NFS benimde çocukluk oyunum abimler oynardı ordan kaptım tabi bende oynar oldum.5 yaşında knight oynamakta başarı ama ruhunda varsa oyunculuk küçük büyük fark etmiyor.😅
Zaten öyledir bir oyunun mahalle de en iyi oyuncusu vardır birde bir yenildiği kişi çünkü ben abimle oynar sadece ona yenilirdim, eskiler hep güzeldi.😊
Pc de oynadığım ilk oyunu hatırlıyorum 5 yaşında filandım kovboy oyunu oynuyordum adını bilmiyorum baya heyecanlanıyordum oynarken kaçarken sağa sola gidiyordum sandalyenin üstünde 😂
Counter strike ah zamanımın geçtiği oyun bilmez miyim, Nfs oyununa hastaydım güzeldi. FIFA 05 gibi oyunlara bakmazdım ama sokak futbolu oynardım belkide çoğu kişi oynamıştır.
Doğru kimi kızlar yani hemcinslerim pek uğraşmaz oyunlarla içlerinde oyunculuk olmayınca.😅 Benim bile bazen çevremden aldığım tepkiler garip sanki oyun oynamam tuhafmış gibi... Belkide tuhaf gözle bakılıyor diyedir kızların çekinceleri bilemiyorum.
Bu çağda artık bakılmıyor olması lazım çünkü bilgisayar ve internet kullanımı çok yaygınlaştı. :D Benim bahsettiğim yıllar 2005 - 2006 - 2007 - 2008 arası olan yıllar aslında. Ben gerçi mahallede kızlarla ip de atlıyordum, erkeklerle top da oynuyordum, okuldan arkadaşlarla da internet kafede bilgisayar oyunu da oynuyoduk. Bu arada söylemeyi unuttum Silkroad Online da benim çocukluğumun oyunu. İlkokulda bu bahsettiğim yıllarda okuldan kaçıp internet kafeye gidip char kasıyoduk :D