Oyun oynarken aranızda en heyecanlı ve ani durumlarda garip sesler çıkartan oluyor mu aranızda?

Mesela ARAM'da Olaf oynuyorum canım az, vura vura can çalıyorum kalkanım da var falan rahat çekiyorum. Ölümcül tempom açılıyor sonra başlıyorum her balta vuruşunda "hete hete hete hete..." diye sayıklamaya. Bir de chate şunu yazıyorum "Carl Rasch reddetti ama BEN ÖLÜMSÜZLÜĞÜ SEÇTİM" ki aramızda Crysis 2 oynayan elitler yok aramızda son 5 saniye şampiyon zarlayıp sinir eden cahiller varmış.

Oyun oynarken aranızda en heyecanlı ve ani durumlarda garip sesler çıkartan oluyor mu aranızda?
Cevapla