
Beraber oyun oynayabileceğiniz birinin yanınızda olması iyi midir yoksa kötü müdür 🤔
#Gamer

Beraber oyun oynayabileceğiniz birinin yanınızda olması iyi midir yoksa kötü müdür 🤔
#Gamer
Neden daha iyi olmasın ki? Beraber zevk alırız. İyi de oynasın kötü de oynasın, en azından ortaya komik bir şeyler çıkabiliyor. Güzel zaman geçirirdik.
Cevap
4Cevap
Bence güzeldir
Çokta lazım değil ya oyun oynamak için yanımda olacaksa hiç olmasın daha iyi tek başıma daha güzel eglenirim
Bilgisayar oyunu oynamam zevksiz keyif alamıyorum ben
Çok iyi olur. Tek başıma sıkılıyorum
İyidir ama salyalı olmamalı
Bence bu çok büyük bir şans
Kötü tek başıma oynamayı tercih ederim
İyidir ya hemde eğlencelidir 😎
Tabiki de iyi
Cok iyi stres atıyorum
İyidir tabiki
İyidir tabii,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?