Oyun seven biri değilim ama bu oyunu oynamayan yoktur diye düşünüyorum:) az önce biraz sarmış bulundum

Oyun seven biri değilim ama bu oyunu oynamayan yoktur diye düşünüyorum:) az önce biraz sarmış bulundum

Burada xper kastığım gibi Subway sırf de xper kasardım :D ama çok uzunzamandır oynamıyorum en son 3 yıl önce oynamıştım okul da da oynardım çok eskiden :)
Ben de ikisine de sıkılınca girip zaman öldürüyorum uğraşamıyorum
En güzeli bence
Cevap
4Cevap
Arkaplana atıyorum boş zamanlarımda az az koşturuyorum. Rekorum 15 milyon. Tüm gün aralıklı aralıklı koştum
Tebriks
Ohoo en aşağı 8 sene geçmiştir oynamayalı ve o kadar da müptelası değildim.
Çooook uzun zaman olmuş :)
Zamanında baya bir ilerlemiştim. Fakat son dönemde hiç oynamadım oyunu.
En son 2016 yıllarında falan oynadım
2012'den beri oynuyorum
Oo ustayım diyosun
Çıktığı yıldan itibaren oynuyorum oynadığım ilk mobil oyun Subway surftu çıkalı 1 ay olduktan sonra oynamaya başladım ilk oynayanlardanım
1238076 yaptim
Hay maşaallah
Psikoloğum:başka şeylere yonel stres kaygı gelince ben: "skorum"
Sildim ya oynayamıyorum 😃
Hileyle baya skor elde etmiştim.
5 yıl önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?