Serious sam final göreviydi. birde Serious modda oynadığım zaman geçmesi imkansız olabiliyor gerçekten. ama en sevdiğim oyun. birde gta oyunun da ki bu helikopter görevi var beni çok zorlamıştı çocukken ama şu an çok kolay geçebiliyorum. duygulandım birden
GTA Vice City'de hem karada hem suda giden bir araçla etrafa saçılan paraları toplamak ve yine aynı oyundaki helikopterle bizim arkadaşa koruma görevi yapıyorduk, kaç defa yanlışlıkla arkadaşın arabasını vurmuştum🙈😂
Vallahi de ben o görevi aşamadım 4 tane bombayı inşaat noktalarına yerleştireceğim diye her oynadığımda küçük helikopteri patlattım. Onun dışında özel timin tankını bile çaldım 😌🤠