Gamer Satranç, okey, scrabble oyunlarından hangisini tercih ediyorsunuz? _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et Yoda Yaş: 103 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Hangisini oynamayı tercih ediyorsunuz? Satranç Okey Scrabble Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Satranç, okey, scrabble oyunlarından hangisini tercih ediyorsunuz? Cevapla Oyun Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Satranç 1 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl bunlar arasından Satranç iyidir :D Satranç başkadır. 1 0 Yorumla
MaviDolunay Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl Gamer konusunda 589 cevap paylaştı. Hiçbirini oynamadım ama ille de seçecek olsam satrancı tek geçerim. Satranç tüm oyunların kralıdır. 1 1 Yorumla Kriminal_Kalp +1 yıl Öyle. Keşke oynasaydık 😊 Yorumla
postmodernpokemon Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 74% +1 yıl Benim için açık ara önde satranç, sayılan oyunlar arasında. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl satrancı sürekli telefondan oynuyorum fakat arkadaslarla okey cok daha zevklidir. 1 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Hepsinin tadı ayrı Scrable oynamadım hiç 1 0 Yorumla
KralBaskanDöndü Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yerine göre arkadaş ortamına göre değişir 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Dm oyunlarını 1 3 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Dm oyunları nedir? Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Bişey yapmışsın şimdi farkettim Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Ney yapmışım 🤔 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Satranç
bunlar arasından Satranç iyidir :D Satranç başkadır.
Hiçbirini oynamadım ama ille de seçecek olsam satrancı tek geçerim. Satranç tüm oyunların kralıdır.
Öyle. Keşke oynasaydık 😊
Benim için açık ara önde satranç, sayılan oyunlar arasında.
satrancı sürekli telefondan oynuyorum fakat arkadaslarla okey cok daha zevklidir.
Hepsinin tadı ayrı Scrable oynamadım hiç
Satrançtan orası bana yaramaz.
Satranç iyidir
Satranç tabii ki. ♚♛♜♝♞♟
Satranç severim
Yerine göre arkadaş ortamına göre değişir
Dm oyunlarını
Dm oyunları nedir?
Bişey yapmışsın şimdi farkettim
Ney yapmışım 🤔
Hepsi iyidir yeter ki muhabbet hoş olsun
Hiçbirini
Okey
hiçbiri
satranç