
Oyunda ki karaktere hayatın kadar değer verdiğin oldu mu? Bu karakter kimdi 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyunda ki karaktere hayatın kadar değer verdiğin oldu mu? Bu karakter kimdi 🤔
#Gamer #FiqHShott
Eskilerden çok iyi oyuncuydum ama öyle bir ruh hastasıda değilim ekran dışında gerçek bir Dünya ve tipik hayat problemleri var. Yanisi sanal bir karekterle kafayı o kadar bozacak kadar işsiz ve acınası bir psikolojide olmadım.
Cevap
3Cevap
Evet divinity 2 ve serious sam serilerinde ki karaktere hayatımı verdim. dövmesi bile var bende
Yok bee ne değeri oyun bu ln oyundaki karaktere değer niye vereyim 😂
Olmadı. Ama çok sevdiğim, her gördüğümde ne güzelsin lan dediğim karakterler var. Mesela reyna, killjoy ve viper ¢
O kadar abartılı olmadı hiç 😅
Hahhah hayır
Yok ya oyunlara o kadar bağlı değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?