Eskiden oynadığımız daha sonra oyunu bırakan arkadaşlarımı özlüyorum sizde de oluyor mu?

İlk çıktığından beridir Clash Royale oynuyorum oyunun içerisinde arkadaş ekleme özelliği var dünyanın her yerinde arkadaşım var amerika, isviçre, japonya vs.. ama oyunun tek sıkıntısı özel mesaj gönderme özelliği yok yani birine mesaj göndermek için o kişiyle aynı klanda olmanız gerek bende arkadaşlarıma mesaj atamıyorum çünkü aynı klanda değiliz. Neyse benim arkadaşlarımın içinde 1 kişi vardı sürekli bana sebepsiz yere bana oyun daveti atar dururdu sürekli oynardık hatta zaman zaman ben da ona atardım kim önce görürse diğerimize davet atıyordu.. işte sık oynadığımız bu arkadaş 2 aydır oyuna girmiyor artık oyuna her girdiğimde onun yalnızlığını eksikliği hissediyorum ve üzülüyorum özlüyorum çünkü sizde de böyle oluyor mu
Eskiden oynadığımız daha sonra oyunu bırakan arkadaşlarımı özlüyorum sizde de oluyor mu?
Cevapla