Oyun betalarına ya da test serverına katıldığınız zaman gördüğünüz hataları raporluyor musunuz?

Yoksa rapor umrunuzda olmadan sadece erken deneyimin tadını mı çıkarıyorsunuz?
Oyun betalarına ya da test serverına katıldığınız zaman gördüğünüz hataları raporluyor musunuz?
Oyun betalarına ya da test serverına katıldığınız zaman gördüğünüz hataları raporluyor musunuz?
Cevapla