@Kartalkalbi işte bende onu soruyordum yani YouTube'da bugün milyonlarca içerik üretici var hangi birinine milyonlarca dolar ödeme yapacak, yapamaz yani o yüzden sponsorları ve aldığı reklamlar, ürünleri falan vardır diye düşündüm teşekürler
Dostum ben forbes dergisini okudum youtube kazancı 100 milyon dolar civarı sadece asıl kazancını youtube kitlesiyle yaptığı etkileşimlerden satışlardan derneklerinden kazanıyor.
100 milyon dolar nedir abi yasa 👀 Yemin ediyorum biz boşuna yıllarca okuyoruz, çok boş yaşıyoruz hayatı yani gidip saçma sapan eşek şakaları yapıp YouTube koyacaksın veya dişiliği kullanıp asmr, vlog çekeceksin gelsin dolarlar 🤣
@Kartalkalbi Bilgin yoksa boş yorum yapma youtube de zaten para izlenmeden değil sponsordan gelir hamburgerci açıp tşort satmak ile bir şey kazanmıyor onlar etkileşim asıl
@Kartalkalbi Ne forbesi ufaklık şu videodan önrendiklerini burada satmaya çalışıyorsun ama o iş öyle olmuyor https://www.youtube.com/watch?v=IdNieNYPedU Adamın zeka seviyesine bak forbes okuyunca bir şey olunuyor sanki :D sen kapağına bakmışsındır. Sonra gidip MrBeast neden fakir falan diye videolar çekiyorsunuz
Bu videoyu izlemedim ama link için saol bakarım farklı bir bakış açısından görmek için. Ayrıca allah inşallah beni senin zeka seviyene düşürmez youtuber için kendini bu kadar parçalama ufaklık falan gibi hakaret etmeye uğraşıp. Ek bilgi; milyarderlerin para kaynağını öğrenebileceğin başka bir yer söyle forbes dışında dediklerini kabul edicem.
@Kartalkalbi Hiç bir milyarderin para kaynağını bir dergiden öğrenemezsin onun yerine o yaşta kişisel gelişim kitapları oku kendine daha fazla şey katarsın. Daha Türkçe yi doğru yazamıyorsun , gelmiş forbes falan diyor :D Biraz sonra da Warren Buffett falan diye devam edersin.
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz Allah aşkına tamam yeter sonuçta öyle ya da böyle adam kazanıyor, Zenginin parası züğürdün çenesi olayını canlandırmaya gerek yok 😅
Son yazdığında ilk cümlenden sonrasını okumayı gereksiz gördüm. Bizzat maliyede yüksek lisanstayım adını bile duymadığın ekonomi kitaplarını okumuş ezberlemişimdir emin ol. Bana ne forbesi ufaklık diye cevap verecek biriyle yeterince muhattap oldum bile iyi günleerr.
Yüksek lisans ne demek bilmiyorsun galiba 😊 rezilliğinle sussan mı birazcık? Ben şimdiye kadar senin sülaleni geçindirecek kadar para kazandım şükür hemde bu yaşımda a101 kasiyerliğinde pek gözüm yok o yüzden.
@Kartalkalbi Eminim kazanmışsındır 23 yaşında benim sülalemi geçindirecek kadar garanti kazanmışsındır ufaklık o yüzden zaten A101 kasiyer bölümü okuyorsun zaten yüksek lisans bitsin maliye bakanı yapacaklar seni
@whitenoisee Bende onu diyorum işte adam Youtube reklam gelirini youtube ye geri harcıyor sponsorluk geliri asıl geliri yorumlardaki kişi de gelmiş tişort satıyor yok hamburger sanıyor falan diyor oralardan gelen para bu adam için çerez parası değil asıl gelir sponsorluklar
Gezegen satın almak zor değil ki? Sende alabilirsin :D öyle bişey vardı. Bilinen herhangi Bi yıldızı ya da gezegeni alıp kendi adını ya da sevdiğinin adını verebiliyordun. Boyutuna ve mesafeye göre değişiyordu. 80 ile 120 dolar arasında olması lazım. Belki günün birinde aldığın yıldıza taşınılır, bilmem kaçıncı neslin milyarder olur bilinmez :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Bence gösteriş sadece
Adamın her videosu 100m izleniyor. Bizim türkiyede 1m izlenen yutubırlar bile lüks spor arabalara biniyorsa hesabını sen yap.
Görmedim bu herifi aslında. Ama istediği kadar zengin olsun ada bi yere kadar. Ülke satılık, bireysel bişey değil onu yapamaz.
Satilik aslinda ama haberin yok
Bu adam bu kadar parayı sırf YouTube'dan mı kazanıyor merak ediyorum
Evet
Hayır sattığı diğer ürünler asıl gelir kaynağı Hamburger çikolata tişört pantolon bie sürü ürünü var
@Kartalkalbi işte bende onu soruyordum yani YouTube'da bugün milyonlarca içerik üretici var hangi birinine milyonlarca dolar ödeme yapacak, yapamaz yani o yüzden sponsorları ve aldığı reklamlar, ürünleri falan vardır diye düşündüm teşekürler
@Kartalkalbi Onları zaten Youtube kazancı ile yaptı oradan zaten ciddi bir geliri yok açılışlara bakıp yorum yapma
Dostum ben forbes dergisini okudum youtube kazancı 100 milyon dolar civarı sadece asıl kazancını youtube kitlesiyle yaptığı etkileşimlerden satışlardan derneklerinden kazanıyor.
100 milyon dolar nedir abi yasa 👀 Yemin ediyorum biz boşuna yıllarca okuyoruz, çok boş yaşıyoruz hayatı yani gidip saçma sapan eşek şakaları yapıp YouTube koyacaksın veya dişiliği kullanıp asmr, vlog çekeceksin gelsin dolarlar 🤣
Diğer gelirleri 1.5 milyar doları aşıyor youtube kazancı bu adam için para değil elinin kiri gibi bir şey
@Kartalkalbi Bilgin yoksa boş yorum yapma youtube de zaten para izlenmeden değil sponsordan gelir hamburgerci açıp tşort satmak ile bir şey kazanmıyor onlar etkileşim asıl
Dostum kaç kere forbes dergisi okudun?
@Kartalkalbi Ne forbesi ufaklık şu videodan önrendiklerini burada satmaya çalışıyorsun ama o iş öyle olmuyor
https://www.youtube.com/watch?v=IdNieNYPedU
Adamın zeka seviyesine bak forbes okuyunca bir şey olunuyor sanki :D sen kapağına bakmışsındır. Sonra gidip MrBeast neden fakir falan diye videolar çekiyorsunuz
Bu videoyu izlemedim ama link için saol bakarım farklı bir bakış açısından görmek için. Ayrıca allah inşallah beni senin zeka seviyene düşürmez youtuber için kendini bu kadar parçalama ufaklık falan gibi hakaret etmeye uğraşıp. Ek bilgi; milyarderlerin para kaynağını öğrenebileceğin başka bir yer söyle forbes dışında dediklerini kabul edicem.
@Kartalkalbi Hiç bir milyarderin para kaynağını bir dergiden öğrenemezsin onun yerine o yaşta kişisel gelişim kitapları oku kendine daha fazla şey katarsın. Daha Türkçe yi doğru yazamıyorsun , gelmiş forbes falan diyor :D Biraz sonra da Warren Buffett falan diye devam edersin.
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz Allah aşkına tamam yeter sonuçta öyle ya da böyle adam kazanıyor, Zenginin parası züğürdün çenesi olayını canlandırmaya gerek yok 😅
Benim MrBeast ile işim yok ki bunun gibi 3-5 kelime ögrenip her yerde aynı şeyi herkese satanabileceğini sanmıyorlar :D
Son yazdığında ilk cümlenden sonrasını okumayı gereksiz gördüm. Bizzat maliyede yüksek lisanstayım adını bile duymadığın ekonomi kitaplarını okumuş ezberlemişimdir emin ol. Bana ne forbesi ufaklık diye cevap verecek biriyle yeterince muhattap oldum bile iyi günleerr.
@Kartalkalbi Maliyeyi iyi bir bölüm gibi anlatıyor ya geleceğin A101 kasiyeti :D
Yüksek lisans ne demek bilmiyorsun galiba 😊 rezilliğinle sussan mı birazcık? Ben şimdiye kadar senin sülaleni geçindirecek kadar para kazandım şükür hemde bu yaşımda a101 kasiyerliğinde pek gözüm yok o yüzden.
@Kartalkalbi Eminim kazanmışsındır 23 yaşında benim sülalemi geçindirecek kadar garanti kazanmışsındır ufaklık o yüzden zaten A101 kasiyer bölümü okuyorsun zaten yüksek lisans bitsin maliye bakanı yapacaklar seni
Asıl kazandığı para sponsorluklar
Firmalar ile anlaşıyor
@whitenoisee Bende onu diyorum işte adam Youtube reklam gelirini youtube ye geri harcıyor sponsorluk geliri asıl geliri yorumlardaki kişi de gelmiş tişort satıyor yok hamburger sanıyor falan diyor oralardan gelen para bu adam için çerez parası değil asıl gelir sponsorluklar
Satılık ülke yokki anca kendi çapında bir ülke kurar onu verir ama 1 milyara gelince bir gezegen felan verir herlade
Gezegen satın almak zor değil ki? Sende alabilirsin :D öyle bişey vardı. Bilinen herhangi Bi yıldızı ya da gezegeni alıp kendi adını ya da sevdiğinin adını verebiliyordun. Boyutuna ve mesafeye göre değişiyordu. 80 ile 120 dolar arasında olması lazım. Belki günün birinde aldığın yıldıza taşınılır, bilmem kaçıncı neslin milyarder olur bilinmez :D
Daha bu adamı 1 hafta önce keşfettim çok güzel videoları var vallaha
Ordan ufak bir ada ver bize
orada ufak bir ülke kuralım
Bari han olalım
Ancak sanaldan oyundan ülke verir
Turkiyeyi versin birine de belki alan kisi daha düzgün yonetir..
Şu adam sizin hayatınıza ne katabilir ya? Boş herifin teki.
Sen çok mu dolusun?
Nasil ulke versin sende, manavdan elma alir gibi ulke alip verecek mi saniyon...
O nasıl bir şey ya. Milyonlarca insanı okut bari veya yardım et israf
Ada vermesine kadar okeydim ama ülkeyı nasil verebilir ki
Simcity'de mi? Kalsın
Bu adam çok iyi hak ediyor
Türkiyeyi versin de kurtulalım
Bu kim tanımıyorum ben
Bu ara benim önümede çokıyor nedir anlamadım
Bir ada ülkesi ayarlar bjadsjhlnbjasn
Türkiye bence
imkansız ülke vermesi bir ada daha verir.
Yunanistan olabilir diye düşünüyorum 😂
MrBeast Kim
Bak internetten
Metonys
Lihtenştayn
Ukrayna malum savaşta
Yok ya ciddi değil.
İnşallah
O biraz sıkar.
Ülke belki ama Daha büyük Bir ara Verebilir?
türkiye
Hepsi kurgu.
hadi ordan