genelde hepsi nefret ediyor, küfür ediyor falan ama yine de oynuyor :D

genelde hepsi nefret ediyor, küfür ediyor falan ama yine de oynuyor :D

Ben sevmiyorum oynamıyorum da, sevmeyip oynayanları da anlayamıyorum en sade oyuna "ah oldların gözü yaşlı" "eskiler eskiden güzeldi" falan gibisinden yorumlar yapıyorlar Counter-strike 1.6 hala oynanan bir oyun ve kimse bunu kabul etmiyor ne yazık ki
Para harcayıp hesap dizmek yerine cs yi oynasalar daha ideal bence oyun hala eskisi gibi oynanıyor
Çünkü oyunlar ve oyuncu olmak öyledir. Benim de oyundan ve oyuncularından nefret ettiğim hatta geliştiricilerini bile sevmediğim ama para yatırıp oynamayı bırakmadığım oyun var
Çünkü bu tarz oyunlar ne kadar sinir ederse etsin bağımlılık yapıyor ve insan çok hırslı oynuyor vazgeçemiyor oyundan🤎
Cevap
5Cevap
Can sıkıntısı olabilir. bende canım sıkılınca oyun oynuyorum
Bağımlılıktan, rekabete girmek zevk veriyor.
Çünkü cs go da yetenekleri olmadığı için zamanen oraya geçtiler ve şu an ona mecburlar :D random sık vuruşlar hs gitsin falan. Aim beceresi ve sprey kontrolu olmayan oyunu nasıl oynuyorlar bende şaşırıyorum ksksksk
Çünkü benzer bir oyun yok ve sarıyor. Ama ben bıraktım çoktan. Bazen oynayasım gelse de kanser kitleyle uğraşamam ¢
benim bilgisayar yok oynamaya.
KS gibi işte
çünkü sarıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?