Bizi insandan saymayan kişiler normal insanlar engelliyim diye reddedildim artık aşık olamıyorum olmuyorum da sende 40 yaşında 18 yaşındaki kızlara yazmaya utanmıyor musun tutturmuşsunuz bir aşkın yaşı yoktur
Aşkın yaşı vardır 5 10 yaş büyük birinden nasıl hoşlanabiliyor bu kızlar anlamış değilim sizin gibiler yüzünden aşık olmaktan soğuduk
Ve evet farkı var Engelliler gün boyu evde oturup duruyor sizin gibi gezemiyor gezebilse bile en fazla ailesi ile tek başına bir yere gidemiyor sır saklamaktan daha iyisini yapıyorlar tam evlenilecek kişilerdir engelliler kızlar hani evlenip diyor ya eşim beni evde yalnız bırakıyor gidiyor gezmeye falan sebebini anlayın işte
xistilaciturinsan diye bir kiza neden hakli oldugumu yorumlarda yazdim ama tek tek kaldirmis bir de ustune cevap veremiyim diye engel atmis sirf hakliymis gibi gozukebilmek icin bu nasil bir manyaklik cozemedim
Grup bile kurduk karakterli olduklarını anladığında veriyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Valla çok kişiye verdim ama neden verdim çunku iki tane hattim vardi biri babamin ustuneydi biri bana babaminkink veriyordum yiyorlarsa bişi yapsinlar dnndjdjwns
3929299229 kez vermişimdir hiçbir halt da olmadı çok önemlisiniz ya numaranızı istiyor herkes dlxxlxlzlz
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şizonun birine denk gelmediysen dağıtmaması çok normal ayrıca oyunda kendi resimlerimi paylaştığım için beğenenler çok oluyordu onlar numaramı istiyorlardı 😀 çok önemli biri olduğumu söylemiyorum ztn ama onlar hayranlardı bana