Merhaba KScanlar! Nasılsınız? Bilmek güzel şeydir, yarışmalara ülkemizde hep ilgi fazla olmuştur. Zaman zaman uygulamalar olsun katılırız. Bazen ilgimizi çeker nasıl oluyor da insanlar o kadar şeyi bilip liderlik sıralamasına yerleşiyor diye düşünüyoruz. İlk 100 bile giremeyince pes ediyoruz. Oynadığınız bilgi yarışmaların da ilk sıralarda ki kişilere bakış açınız nasıldır?
⭐ Fazla bilgili insanları dürüst olmak istiyorum hiçbir zaman ilgi çekici ve merak uyandırıcı bulmuyorum. Bence bi insanı başka birine antipatik veya sempatik gösteren en önemli şey o iki insan arasındaki frekans ve enerji uyumu, bu da gerçekten aşırı bilmekle gelmiyor. Esasen bilmediklerinin farkında, doğasında güçlü algıları olan insan çok nadiren bulunuyor. Bilgi küpü insanlar teknik bi başarı sağlamış olabilirler fakat bilmediklerinin ikrarında ve farkında olan insanlar daha değerliler benim için daima. ⭐😎😎
Televizyon da bilgi yarışmalarını sürekli izlerim. Ben de bu konuda iyiyimdir. Bilen insanları taktir ederim ve özenirim . Kültürlü olmak güzel bir şey