İnsanları ilk bakışta en çok neye göre değerlendiriyorsunuz?

İlk izlenim sizin için ne kadar önemli? Birini tanımadan önce en çok dikkat ettiğiniz şey ne olur? Dış görünüş, mimikler, konuşma tarzı, enerji ya da başka bir şey mi?
İnsanları ilk bakışta en çok neye göre değerlendiriyorsunuz?
İnsanları ilk bakışta en çok neye göre değerlendiriyorsunuz?
Cevapla