İlk izlenim sizin için ne kadar önemli? Birini tanımadan önce en çok dikkat ettiğiniz şey ne olur? Dış görünüş, mimikler, konuşma tarzı, enerji ya da başka bir şey mi?
İnsanları ilk bakışta en çok neye göre değerlendiriyorsunuz?
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Duruş, ortamdaki konuşma biçimi ve sesinin tonunu ayarlama biçimi, insanlara bakış açısı ve düşünceleri, saygılı olması gibi gibi. Yoksa ne okuduğu okul, ne bulunduğu konum insanlara olan bakış açım üzerinde etkili değil. Neden dersek statü ya da kör eğitim bir halta yaramıyor da ondan.
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Ben genelde insanları ilk bakışta tavırlarına ve gözlerindeki ifadeye göre değerlendiriyorum. Yüzlerindeki samimiyet ya da soğukluk hemen dikkatimi çeker. Ayrıca, beden dilleri de benim için çok önemli; nasıl durdukları, nasıl konuştukları, kendilerini nasıl ifade ettikleri bir ilk izlenim yaratır. Bu, onları hemen bir kalıba soktuğum anlamına gelmez, ama genelde ilk izlenimimi şekillendiren şeyler bunlar olur.
İnsanlığına ve temizliğine bakıyorum, gerisi beni ilgilendirmiyor. Sözleri yüreğinden mi geliyor, adaletli mi yoksa güçlünün kuklası mı, düşmanıyla dahi empati yapabiliyor mu, kafasına göre mi değerlendiriyor her şeyi yoksa düşmanı da olsa karşıdakini anlıyor mu, insanı bir bütün olarak mı değerlendiriyor yoksa işine gelen kısımları mı alıyor, bunlara bakıyorum, rengiyle , statüsüyle ilgilenmiyorum
Dış görünüş giyiniş oturup kalkması konuşması zaten dış görünüşü ve konuşması ne oldugunu belli ediyor zaten yapiyordum da simdi daha çok yapiyorum insanlara gözlemci olarak bakiyorum bir yazar bir fotografci olarak
Benim için ilk izlenimde birinin hadsiz, ukala, meraklı, egolu, fesat olmaması çok önemli çünkü bu tiplerle asla anlaşamıyorum. Bir türlü kanım ısınmıyor.