
Oyun oynamadan önce saate bakar mısınız yoksa "saat umurum da bile olmaz" diyenlerden misin 🤔

Oyun oynamadan önce saate bakar mısınız yoksa "saat umurum da bile olmaz" diyenlerden misin 🤔
Bakarım çünkü belli bir saatlerde savaş var, etkinlikler de öyle bir saatı var, bitmesine 1 saat kala oyuna girerim ve ya erken eğer katılıyorsam.
Cevap
4Cevap
Saate bakmıyorum
Hayatımın bir düzeni olduğu için oyun oynama saatim genelde belli ve hep aynıdır o yüzden saate bakmak benim için çokta önemli değil diyebiliriz.
Saati önemsemiyorum. Her türlü zaman akıp geçiyor zaten. Kendimi kısıtlarsam yaptığım şeyden keyif alamam.
Ben günlük rutinlerden nefret ederim asla da uygulayamam bence hayatı akışına bırakmak daha iyi kendimi kısıtlamıyorum
Saate hiç bakmadım ya
Ertesi gün işim yoksa takılırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?