FM 2007 oynuyorum, top kapma özelliğini nasıl yükseltiriz?

Selam dostlar fn 2007 oynuyorum da Defans Sol bek özellikleri Top kapma özelliği cok düşük ama orta yapma ve hızı çok yüksek bunun sebebi nedir bilen var mı neden top kapma özelliği çok düşük
FM 2007 oynuyorum, top kapma özelliğini nasıl yükseltiriz?
Cevapla