
Oyun oynarken sizi rahatsız eden biri ya da birileri oluyor mu 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyun oynarken sizi rahatsız eden biri ya da birileri oluyor mu 🤔
#Gamer #FiqHShott
Evet olmaz olur mu. Biri yanımda olunca bana oyunu şöyle oyna böyle oyna diyince aşırı sinir oluyorum. Bazen bunu kardeşim yapar ve deli olurum. Genelde erkek kardeşim çok rahatsız ediyor dalga falan geçiyor örneğin gülüyor aşırı sinirim bozuluyor. Kimse olmasın mümkünse oyun oynarken yanımda. 😄
Cevap
6Cevap
Hayır kimse olmuyor
Oyun oynamakla beraber bi şeylerle uğraşırken rahatsız edilmekten hoşlanmam. Müsait olunca bana dön demelerini beklerim
Sürekli odama girip çıkan kimse o. Genellikle annem 😂
Rahatsız edilmeyeceğime emin olduğumda oyun oynarım. Yoksa oynamam zaten o duruma düşmem
oluyor kedim geliyor klavyenin üstünde yatıyor uzanıyor
anacım yatmam için habire başımda :D
Annem 🙄
Yine başladı oyuna demesi yetiyor zaten kfkf
elektrik kesintisi.
Genelde olmaz
Evet tum mahalle😃
Babam 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?