Evet önem veririm. Özellikle Rainbow six oyayan biri olarak buna çok dikkat ediyorum ama bazen kill sayısı önemli olmuyor takım oyunu ve takımında katkı sağlaması lazım. Kill sayım çok olduğu zaman aslında korkuyorum bunun sebebi takımı ben taşıyorum benim ölmem durumunda takım bir şey yapamayacak demektir..
Tabi canım Kda önemlidir her zaman oyundaki performansın artı takım oyunu yapmak da en büyük etkenler arasındadır çok kill almak önemli değil ama çok ölmek önemlidir o yüzden çok fazla ölmeden oyun oynamak gerek