Onu kendine çok yakın hissetin mi, kişilik karakter ve daha bir çok özellik olarak. benim öyle yaşadığım ilişkilerim olmuştu.

Onu kendine çok yakın hissetin mi, kişilik karakter ve daha bir çok özellik olarak. benim öyle yaşadığım ilişkilerim olmuştu.

Hayır genel olarak oyundan kızlar ile bu tür iletişim sağlamam sanaldan oluşan ilişkiye karşı birisiyim ama gene de benim oynadığım oyunlarda pek kızlar ile samimi iletişim kurmadım yani zaten.
Online oyunlara çok vakit harcıyorum özellikle metin2 de bu durum çok yaşanıyor ben birine aşık olmadım da el becerim yüzünden dikkat çektiğim için benimle konuşmak isteyenler oluyordu sürekli afk durup farklı oyunlar oynuyordum pm den ara ara itiraf falan gelirdi ahhaha ama hiç oralı olmadım kimseye karşı
Cevap
8Cevap
Hayır aşık olmadım
hayır olmadı konuştuklarım olmuştu ama Aşk yok
Bir tane kız vardı beyaz jartiyer falan giyerdi onun gibi olursa etkilenirler gerisi bos
Görselin aşkla ne ilgisi var
olmadımss
Hayır olmadı olamazda
Oyundan bana aşık olan oldu ben değil.
Olabilir ama yaşamadım
Oydu dü boş
Hayır.
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?