Yaklaşık 15 gün kadar önce Diablo 4 betaya seçildim, size de geldi mi?

Bayağı canlı olmuş sevdim. 50 tane şeye onay verdirtiyorlar ama. Hiç bahsedemiyorsun, video çekemiyorsun, yayın açamıyorsun, aksi takdirde hesabını kitleyip bir daha sana açmıyorlar... Oyun bomba gibi olmuş ben o kadarını söyleyeyim 👍🏻
Yaklaşık 15 gün kadar önce Diablo 4 betaya seçildim, size de geldi mi?
Cevapla