
Selamlar... Gözlerimde mazi şekillenir. 😄 Avataria aşırı oynardım... 🤓

Selamlar... Gözlerimde mazi şekillenir. 😄 Avataria aşırı oynardım... 🤓
Ben bunu daha önce hiç oynamadım o yüzden pek bir yorumum yok. Ben genelde daha çok silah oyunları oynamayı tercih ediyorum. Bu tarz oyunlardan çok çabuk sıkılan biriyim. Hatta minecraft bile çok sıkıcı geliyor bana ya. Niyeyse hiç zevk almıyorum oynarken.
oynamamışım 😅
Sanalika ve Habbo pvp serverlarını oynardım boom hotel Dox hotel (bu otel de çok iyi ortam yapmıştım) Habnet otel ama artık bıraktım daha oynamıyorum zaten bu saydığım otellerden sadece habnet ayakta kaldı şu an
Cevap
13Cevap
Dragon city gibi bir oyun vardı
Aaaa unutmuştum avatariayı telefona da indiriliyor artık
Web tabanlı oyunlardan bahsediyoruz herhalde goodgame farmerı çok oynamıştım ben :)
Sanalika oynardım
Bende oynardım güzel günlerdi
@ncwpnfpbwlncw oyundan pek bir şey anlamazdim ama güzel günlerdi o zamanlar lisedeydim lisedeyken yaşamışım güzel günlerimi
Evet itiraf ediyorum; Sanalika :P ne oynardık be az mı balık tuttuk :D
Hiçbirisini oynamazdım babamın korkusundan 😂
SANALİKA ah be üzümlü kekim :D
Buna benzer habbo vardı onu oynardım
Oyun oynamazdım ben yaa😄
Sanalika skdkdkd ç ok oynardım harbi
Bu oyunu bende oynamıştım😅
Bayadır oynamadığımı anladım
Sanalika
K. O çok oynardım.
Sanalika aga be
metin2, cs 1.6
Sanalikaaa
Yoville.
imvu vardı güzeldi
Hic bri oyun
Metin2
Sanalika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?