Oyundan tanışıp aşık oldum, oyundan tanışılan ilişki yürür mü?

Rastgele ismi lazım olmayan bi oyundan tanışmıştım kendisi ile. Fakat bu tanışma baya ilerledi, sosyal medyadan falan ekledi beni. Benimle ilgili fazla soru sormaz, ben hep sorarım. Arkadaşları geldiğinde beni yanına çağırmaz, cevap bile vermez. Ama tek başına görüşme fırsatı olunca prensesi gibi davranıyor. Ne yapsam bilemiyorum. Bu çocuğa kendimi kaptırmalı mıyım, yoksa saçma bi oyun diyip geçiştirmeli miyim?
Oyundan tanışıp aşık oldum, oyundan tanışılan ilişki yürür mü?
Cevapla