Warzone 2 icin beklentileriniz var mi?
Ben eski map’i (verdansk) ozluyorum ona benzer bir seyler olur mu acaba?
Ben eski map’i (verdansk) ozluyorum ona benzer bir seyler olur mu acaba?
Beklentilerim Maalesef çöp oldu Karakterler belirlendi Çünkü Artık Ya şunu Söyleyim Activision Cidden Saçmaladı Tamam Yebiden getiriyor sun sevdiğimiz Efsane askerleri Ama onlar mı? Belli değil isim yazmasa bilemeyiz çünkü yüzleri tamamen farklı Captain price kim olmuş soap Mactavish kim olmuş hadi Ghost az buçuk olmuş da onu yandığı için maske değişmesi normal sayalım 👍🏻 adi Shepherd yakmıştı şöyle diyim İlk Modern Warfare Serileri yerini asla doldurmadi maalesef 2009 modern Warfare 2 başkaydi Roach özledim o yok bunda Ama Grafikleri mükemmel olmuş tabi ⭐



Beklentilerim oldukça yüksek eski seriler çok iyiydi ama bilemiyorum belki beceremezler ama çıkınca göreceğiz ne olduğunu listemde ekli şu an sadece çıkışını bekliyorum..
Hadi bakalım :)
Cevap
8Cevap
Advanced ilk başlarda beni heyecanlandırmıştı oda beklediğim gibi çıkmadı sonra serilerini beğenmedim zaten
Aynı şeyi ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar bir beklentim yok sıfır yani
Sanmıyorum olmaz galiba
Torrente düşmesini bekliyorum.
1100 lira cidden veren var mı
Cod serisi artık tarih oldu değmez artık yeni oyunlarına para vermeye
Gamer girl.
Oynamadım
Ben hiç bir şey anlamadım
olmaz balım
Vay anasini😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?