benim buradaki nickim Shelli olurdu :D
oyundaki nicklerinizi sorgulama sorusu :P

benim buradaki nickim Shelli olurdu :D
oyundaki nicklerinizi sorgulama sorusu :P

Ben oyunlarda genelde yabancı isim ile oynuyorum. KS de aynı isimle olacağımı pek sanmıyorum. Genelde o an aklıma geliyor ve o isimle oynuyorum ya da sallıyorum tamamen aklıma ilk gelen isimi. En son oynadığım oyunda ismim vanessiaydı. Ama bence gayet güzel bir kullanıcı nicki olurdu bundan.
Aynı nick olurdu tek farkı barış ismini kullanmazdım. bunun yerine daha gizemli beni anlatan bir nick kullanırdım. Genelde oyunlarda hayali karakter olsaydım ismim ne olurdu diye düşünerek isim buluyorum.
Cevap
37Cevap
Oyunda kullandığım bir hesabımın nicki sierravista zaten ama ayrı şekilde ve sonunda sembol var. Normal ana hesabımın nicki ise L'exi so séxy. şsşdhxşd
Zaten öyleyim ama iki t var önceki hesabı silmeseydim belki daha iyi olabilirdi 😂
F! qH$høT 😎
ben vefaat etmiş köpeğimin ismini kullanıyorum şu an 'Joo' önceden Lavinia'yı kullanıyordum :(
Jende qjkxjdj bu nicki önceden almasaydım hesabın adı bu olacaktı zaten.
Hangi Oyun Telefon da En Çok 2 oyunu Oynuyorum 😊 Biri Car Parking Multiplayer Diğeri Call Of Duty Mobile ⭐ Call Of Duty Mobile de CodGhost2009 Car Parking Multiplayer ise CPM05
Bilmem ne olurdu, herkes benden çekinir sapık bellerdi, hoş yine sapık belliyorlar ya neyse😁
Pussykiller 🙂
Kayboldun 😁
JAX,
Punisher :D
Pain veya Apranax olurdu ( ikisini de denedim almışlar. d)
Oyunda ki nickim Catkong. Burada bir önceki hesabımda Catkong idi
hz. bacı miyavlatan-baldızbaldandatlıdır -alexsanderseksallender-temizliğinADCsi-
Aynı nicki burada da kullanıyrdum ama kapatında gitti bir daha alamıyorum.
Ben ve sevgilim istanbluess kullanıcı adını alırdık.
Hiiiç eksik kalmam ondan.
Posika
Alqneral
HayumiGanji
Bu 3 nick vazgeçilmez nicklerim ya 😂
Aynı olurdu
Sürekli öleceğim için aynı nicki kullanırdım
Kratos abime de pek yakışmış pembik
CELLAT : ) pochinkide az katliam yapmadım vurduklarım burdaysa helal etsin😂
Benimki rahmetlik bobmarley olurdu hey gidi iyi adamdı
Yukardaki fotoğraftaki karakter (Kratos) adam harika yaaaaaa
Predatrice i cok kullaniyordum ☺️
Zaten aynı nickle KS'deyim :D
Bu nick olurdu. Oyunlarda da bunu kullanıyorum 😃
Serçe olurdu 🐦
Aynı
1 Sorun mu var? :))
Evet güzel Nick.
jHoLLandaLi nickim.. oyun wolfteam.
hızlıveatarlıçılqınplayer_63
Hollandali bela
hadi ordan
Benimki bu
Arya hadi
Arya
Aynı zaten 😂
S2ci bi otundaki nickim Sdsadas
hARDER
Avcı35.5
Elva
Albatros1903
Buradaki aynı adım olurdu. CHAELA :)
Nucleus
FxIWortexTR
@ntirnt
Battal
Arn1on
bisiqtirgitya
SithLorD
Nhyle
Aynı olurdu.
Oyundaki nickimi kullanıyorum zaten.
Mahluta
Benimki zaten böyle
Rashkoln
Hepsi aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?