Şahsen ben ikisinide çok seviyorum. Oyun oynamanında yeri bende ayrı, video oyunları izlemeninde keyfi ayrı benim için. :) Güzel kaliteli takip ettiğim yayıncılar bile var.
Bence oyun oynamak daha keyifli. Video izlemek bir süre sonra insanı sıkıyor ya. Ama mesela sevdiğim bir oyun olunca hiç sıkılmıyorum şahsen ben. O yüzden ben bu sorunun cevabına oyun oynamak diyorum. Video izlemeyi genelde pek sevmiyorum özellikle uzun bir video ise canım çabuk sıkılıyor. En azından sevdiğim oyunla stres atabiliyorum o yüzden oyun diyorum.