Twitter'da şu an #VALORANT etiketi gündem olmuş durumda. Bu sıralar kendisine sanırım aşırı ilgi gösteriliyor. :D

Siz arkadaşlarınızla ya da sosyal medyada en çok hangi oyunu konuşuyorsunuz?
Twitter'da şu an #VALORANT etiketi gündem olmuş durumda. Bu sıralar kendisine sanırım aşırı ilgi gösteriliyor. :D

Siz arkadaşlarınızla ya da sosyal medyada en çok hangi oyunu konuşuyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Valorant
Arkadaşlarım pek oyun oynayan tipler değil. Benim içinse Valorant valla. CSGO hiç çekilmiyor, hep Ruslar, oynamayı bilmeyen ve küfür eden tipler geliyor ama Valorantta samimi ve sohbeti saranlar denk geliyor. Bu yüzden hem sohbet ediyoruz hem gülüyoruz hemde güzel takımlaşarak ve Info vererek oynadığımız için kazanıyoruz. Valorantın yeri ayrı.
Ben PS ci olduğum için last of us, call of duty falan konuşuyorum. Ama en çok Sims döner bizim aramızda.
Valocularla çok denk geliyorum. Sanırım valodur. Oynamayalı çok uzunnn süre oldu 🖤
Daha demin valoranttaydım hileden trol oyuncudan geçilmiyor
biz oyun deilde daha çok dizi film, oyuncular, ünlüler falan konşuyoz
CS:GO bu aralar
Lol.
Konuşmam ama iyi takip ederim
Çoluk çocuk kaynamasa güzel oyun
Cs 1.6 😄
ben lolcuyum
o da olur
Oyun konuşmuyoruz.
Lol ve pubg 😊❤️
Dead by Daylight benim için.
Stardoll 💅
valo adamdır ya ama ben sims konuşurum 💅